بررسی جامع انواع برندهای پکیج در ایران

تعمیرات شوفاژ در مشهد
عیب یابی و تعمیرات شوفاژ
فروردین ۵, ۱۳۹۸
تعمیرات پکیج در مشهد
عیب یابی و تعمیرات پکیج دیواری بوتان
فروردین ۱۵, ۱۳۹۸

بررسی جامع انواع برندهای پکیج در ایران

پکیج دیواری

پکیج دیواری

معرفی انواع برند های پکیج دیواری در ایران


انواع برندهای پکیج ، پکیج ها با توجه به محبوبیتی که بین عموم مردم دارند بسیاری از نیازهای مردم را رفع می کنند .

پکیج ها یکی از وسایلی است که جز نیازهای اولیه هر ساختمان و خانه ای است ونمی توان آن را حذف کرد .

بنابراین باید حتما برای خرید پکیج خوب و مناسب وقت بگذارید و همچنین برای انتخاب بهترین مارک پکیج ،باید به اندازه کافی تحقیق کنید.

چرا که خرید پکیج دیواری یک سرمایه گذاری بلند مدت بوده  و نمی توان با توجه به قیمتی که هرروزه درحاله افزایشه ،آنها را تعویض کرد. با توجه به ازدیاد تعداد برندها ، مدل ها ، و قیمت پکیج  دربازار ، انتخاب بهترین پکیجی که دارای خدمات پس از فروش سرویس ، نصب و تعمیر پکیج دیواری و عیب یابی پکیج دیواری و نمایندگی انحصاری در ایران باشدبسیار سخت است.

به همین سبب ،در این گزارش ، مجموعه ماهان گرما با توجه به تجربیات کارشناسان و تعمیرکاران پکیج فنی خود،سعی کرده ،مواردی را مورد بررسی قرار دهد که به شما برای خرید بهترین پکیج  ایرانی یا خارجی کمک می کند .

پس همراه ماباشید تا جز به جز نکات انواع برندهای پکیج را باهم بررسی کنیم.

انواع برندهای پکیج

انواع برندهای پکیج

انواع برندهای پکیج

پکیج ها ی موجود در بازار دارای ۴ مدل زمینی، دیواری ، دودکشدار یا فن دار میباشند که با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند که با توجه به نیاز و شرایط مدنظر مشتریان استفاده و نصب می شود.

معرفی معتبرترین انواع برندهای پکیج

تولید کنندگان فراوانی در زمینه ی تولید پکیج های دیواری و شوفاژ فعالیت دارند که هر یکاز آن ها محصولاتشان را با امکاناتی تولید کرده اند و پکیج هایی با مدل های متنوع را ارائه داده اند.

از خوش نام ترین و بزرگ ترین برند های پکیج دیواری ، کمپانی های خارجی مریکوری، بوش و فرولی و کمپانی های داخلی ،بوتان و ایران رادیاتور  هستند که بررسی هر یک از مدل های این تولیدات شما را با دنیایی از امکانات ریز و درشت رو به رو خواهند کرد.

با توجه به ویژگی های مثبت و منفی که هرکدام از این کمپانی ها دارند نمیتوان با صراحت گفت که کدام تولید کننده ی برتری هستند زیرا ممکن است یک ویژگی از نظرشما ازاهمیت بالایی برخوردار باشد و به ویژگی دیگر اهمیت ندهید.

به هرحال ما در این مقاله طبق بررسی آمار سوالاتی که مشتریان در سایت ماهان گرما ازکارشناسان و تعمیرکاران پکیج ما پرسیدند ،تصمیم گرفنیم به معرفی بخشی از امکانات وروش های عیب یابی پکیج دیواری و تعمیرات پکیج های مدل مریکوری و بوتان(پرلا) میپردازیم تا شما رادر انتخاب آگاهانه تر یاری کنیم.

 

– مجموعه ماهان گرما با توجه به کثرت سوالات مشتریان در خصوص پکیج های مریکوری و بوتان از کارشناسان و تعمیر کاران پکیج این سایت،تصمیم گرفتیم که درانتهای این مقاله اطلاعات کاملی در خصوص معرفی ویژگی ها و نحوه ی عیب یابی و تعمیرات پکیج های ذکرشده ، در اختیارکاربران گرامی قرار دهیم امیدوارم که درانتخاب آگاهانه تره این عزیزان برای انتخاب پکیج مناسب ،مفید و موثر باشد.

لیست برندهای موجود در بازارهای جهان و ایران

ایمرگاس ایتالیا ، آریستون ،ایران رادیاتور ، بوتان ، پکیج آلزان ،گلدیران  ،لورچ ،ویزمن آلمان ، وایلانت آلمان ، ایساتیس ، والترو ترکیه ، دمیردوکوم ، بروچه آلمان ، رادیانت ایتالیا ، زرین صنعت آلپ ، مگاترم ، پکیج ۲۰۰۰، گروه صنایع گیتی پسند ، بایکان ، بوش ، پکیج ایران نوین

درباره پکیج شوفاژ دیواری مرکوری :

در این قسمت به بررسی ویژگی ها و  عیب یابی پکیج دیواری مدل مرکوری می پردازیم.پکیج شوفاژ دیواری مرکوری در انواع تک مبدل و دو مبدل با ظرفیت های ۲۴۰۰۰ الی ۴۰۰۰۰ کیلوکالری به بازار عرضه می شوند.

 

مرکوری برند تجاری مگاترم بوده و ساخت ایران می باشد. این دستگاه ها شامل مدل های مرکوری ۲۴MD (دو مبدل فن دار ظرفیت ۲۴۰۰۰) مرکوری ۲۴CB (چگالشی فن دار ۲۴۰۰۰) مرکوری ۲۴FT (تک مبدل فن دار ۲۴۰۰۰) مگا ۲۴ (تک مبدل فن دار ۲۴۰۰۰) مرکوری ۲۸ (تک مبدل فن دار ۲۸۰۰۰) مرکوری ۳۲ (تک مبدل فن دار ۳۲۰۰۰) مرکوری XL (تک مبدل فن دار ۳۶ کیلووات) و مرکوری HD (دو مبدل فن دار ۴۰ کیلووات) می باشند.

پکیج های گرمایشی دیواری مرکوری قابلیت کارکرد حتی با فشار کم آب مصرفی (۰٫۲ بار) را داشته، دارای فن جهت خروج گازهای احتراق بوده و دارای حداقل صدا در حین کارکرد و زمان روشن شدن می باشند.

سیستم کنترل هوشمند مدار گرمایش و آبگرم مصرفی، سیستم ضد یخ زدگی، ضد گریپاژ پمپ و گرفتگی دودکش، عیب یاب هوشمند الکترونیکی و قابلیت نصب دودکش دوجداره از دیگر ویژگی های پکیج های مرکوری می باشند.

 

مدلهای مگا ۲۴، مرکوری XL و مرکوری HD قابلیت استفاده از ترموستات اتاقی سیم دار و بی سیم را دارند. دستگاه های تک مبدل دارای یک مبدل گرمایشی دو منظوره بایوترمیک بوده و مدلهای دو مبدل دارای مبدل اصلی مونوترمیک و مبدل ثانویه صفحه ای می باشند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *