تعمیرات شوفاژ در مشهد
تعمیرات شوفاژ در مشهد
اسفند ۲۲, ۱۳۹۷

بهترین تعمیرات پکیج کجاست؟

تعمیرات پکیج در مشهد

تعمیرات پکیج در مشهد

برای درخواست تعمیرات پکیج با ما تماس بگیرید

۰۹۱۵۳۱۰۲۴۶۱

بهترین تعمیرات پکیج در مشهد را با ماهان گرما تجربه کنید؛

تعمیرات پکیج در مشهد ، درگذشته وسیله ای مانند پکیج دیواری وجود نداشت ،اما امروزه با پیشرفت  چشمگیر علم و دانش درصنعت سیستم های هوای مطبوع ، وسیله ی گرمایشی جدیدی به نام پکیج دیواری  وجود دارد تا مردم بتوانند نیاز خود به آب و هوای گرم را برطرف نمایند در طولزمان سیستم های گرمایشی تغییر پیدا کردند.
بخاری ها و آبگرمکن ها تبدیل به پکیج شدند و حالا شکل و مدل های متنوعی به صورت دیواری و زمینی روانه بازارشدند و مصرف کنندگان هنگامی که پکیج خراب می شود به دلیل بی جایگزین بودن این دستگاه در خانه فورا به دنبال تعمیر کار پکیج می گردند.

تعمیرکار پکیج در مشهد

 تعمیر پکیج در مشهد به صورت تخصصی هم به صورت حضوری درمحل وغیر حضوری در مراکز تعمیراتی و خدمات پکیج انجام می پذیرد.
ماهان گرما ،یکی از آن مراکز ارائه دهنده خدمات سرویس دهی و تعمیرات پکیج در مشهد است .
که به صورت تخصصی و حرفه ای با قیمت مناسب ، و سابقه طولانی ،درزمینه تعمیرات انواع پکیج ،مشغولبه فعالیت است.

مزایای استفاده از ماهان گرما

اگر پکیج شما دچار نشتی در لوله ها شده و آب می ریزد، و نیاز به رفع نشتی و تعویض و تعمیرات پکیج ،برای راه اندازی مجدد دارد. و یا اینکه اگر در مسیر ورودی مبدلها،شیلنگ ها، اتصالات ، فیلتر ، شیر اطمینان و دستگاه سختی گیرو… رسوب جمع شده ، و نیاز به رسوب گیری وجرم گیری وهواگیری و  اسید شویی مدار گرمایش وآب گرم مصرفی  و متعلقات مربوطه دارد.
و یا اینکه پکیج به طور مداوم خاموش و روشن می شودو هزاران مشکل و ایراد دیگر که ممکن است با گذشت زمان برای یک پکیج به وجود آید.
اما دیگر نگران خرابی پکیج و دردسر های آن نباشید. شما می توانید تنها با تماس با واحد تعمیرات مجموعه ماهان گرما ،از کلیه خدمات نصب وسرویس دهی و تعمیرات پکیج این مجموعه، با قیمت مناسب و با کیفیت بالا بهره مند شوید.

سرویسکار پکیج در مشهد

ما بهترین سرویسکار پکیج در مشهد را برای شما می فرستیم .علاوه برارایه خدمات ذکر شده، مجموعه ماهان گرما دارای خصوصیت های منحصر به فرد دیگری می باشد که باعث شده  این مرکزتعمیراتی ، لقب با کیفیت ترین و بهترین تعمیرات پکیج در مشهد رابه خود اختصاص دهد.
تعمیرات پکیج در مشهد

تعمیرات پکیج در مشهد

این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

دارا بودن سرویسکاران و تعمیرکارانی با سال ها تجربه و سابقه طولانی:

پکیج ها از وسایل گازسوز پرخطر هستند و لازمه نصب و تعمیر این دستگاه ها داشتن اطلاعات فنی و وتجربه  و مهارت کافیست.
تعمیرکاران ما  با گذراندن دوره های آموزشی لازم در زمینه تعمیرات انواع پکیج ، از ساختار شماتیک انواع پکیج و کدخطای پکیج ها اطلاع دارند . و در کوتاهترین زمان با بکارگیری روش های نوین تعمیرات پکیج،آماده ارایه خدمات به شکل مطلوب به مشتریان عزیز می باشند.

 ارائه مشاوره و آموزش های لازم در حین انجام کار نصب و تعمیر پکیج به مشتریان:

 یکی از مهم ترین وظایف و تعهدات تعمیر کاران ما در مجموعه ماهان گرما ،دادن آموزش دقیق راه اندازی و کارکرد دستگاه ،آموزش نکات ایمنی در هنگام استفاده از پکیج و پاسخگویی به تمام سوالات احتمالی مشتری و اعلام زمان دقیق تعویض و یاسرویس قطعاتی که باید به صورت دوره ای سرویس شوند است.
سرویسکاران ما بادر اختیار قرار دادن شماره تلفن خود به مشتریان در صورت بروز مشکل می توانند با این عزیزان در ارتباط باشند. آموزش خوب می تواند از مشکلات بسیار زیادی که در آینده ممکن است در استفاده از دستگاه پیش آید پیش گیری نماید. و باعث می شود که مشتری به نحو احسن از دستگاه استفاده نماید.و موجب صرف هزینه و وقت کمتربرای آنها شود.

ارسال سریع تعمیرکاران پکیج درکمترین زمان به سرتاسر نقاط  شهر مشهد:

یکی از اهداف، مجموعه ماهان گرما، تعمیرات پکیج در محل مشتری می باشد. در این برهه از زمان با توجه به حجم بالای ترافیک در مشهد، و بالا رفتن ارزش وقت برای مردم ،این نیاز امر بدیهی است که توسط مجموعه ماهان گرما برآورده می شود.
با توجه به درخواست و نیاز پکیج شما برای تعمیر، مجموعه ماهان گرما،سرویسکار  پکیج را به محل اعزام کرده تا در محل، پکیج شما بررسی شده و به صورت حرفه ای تعمیر شود.

جایگزینی نمونه های فرسوده با مدل های اصلی قطعات در واحد تعمیرات پکیج:

 در صورت نیاز به تعویض قطعات در حین تعمیرات پکیج ،  سرویسکاران ما ،از قطعات اورجینال و اصل استفاده میکنند. تا  درآینده خللی در روال کار پکیج صورت نگیرد ، و هزینه های بیشتری به مشتری تحمیل نشود  .

 ۱۸۰ روز گارانتی جهت تضمین خدمات ارائه شده :

تمامی خدمات سرویس دهی و تعمیرات پکیج در مشهد با گارانتی ارایه می شود و در صورت مشکل دار بودن ،بررسی شده و تعمیر مجددا انجام می شود.
در صورتیکه خدمات سرویس دهی و تعمیرات پکیج در مشهد به شکل صحیحی انجام پذیرد، کاهش میزان هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری را با خود به همراه خواهد داشت.

تبعیت از نرخ و شرایط اعلام شده توسط اتحادیه تعمیرکاران مشهد:

باتوجه به اینکه مجموعه تعمیراتی ماهان گرما، زیره نظره اتحادیه تعمیر کاران مشهد میباشد. اجرت و دستمزد تعمیر کاران ماهان گرما ،طبق نرخ این اتحادیه محاسبه میشود. و بی شک دستمزدی که سرویسکاران ماهان گرما  از مشتریان مشهدی ،دریافت میکنند کاملا مشخص و ثابت است.
خدمات ارائه شده در مرکز تعمیرات ماهان گرمامنحصر به نوع و برند خاصی از پکیج  نیست و تمامی پکیج های موجود در بازار را شامل می گردد.
همشهریان گرامی که دارنده هر یک ازمدلهای پکیج هستند می توانند به مرکز تعمیرات پکیج ،مجموعه ماهان گرما ،واقع در مشهد مراجعه کنندو تخصصی ترین خدمات مرتبط با پکیج خویش رادریافت نمایند.

درخواست سرویسکار پکیج:

مشتریان عزیز می‌توانند درخواست خدمات پکیج دیواری خود را (برای مثال تعمیر پکیج دیواری ، سرویس پکیج دیواری ، نصب پکیج دیواری ، رسوب زدایی پکیج دیواری،عیب یابی پکیج،و …) رااز طریق تماس (با شماره تلفن ………. ) و یا پر کردن فرم ثبت درخواست تعمیرات پکیج در مشهد به صورت آنلاین (بدون محدودیت زمانی)ثبت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *