پکیج دیواری بوتان چه مدل هایی دارد؟ و مزایای آن چیست؟

عیب یابی موتورخانه
۱۷ روش کارآمد عیب یابی موتورخانه
اردیبهشت ۴, ۱۳۹۸
پمپ سیرکولاسیون
پمپ سیرکولاسیون پکیج چه کاربردی دارد
اردیبهشت ۲۰, ۱۳۹۸

پکیج دیواری بوتان چه مدل هایی دارد؟ و مزایای آن چیست؟

پکیج دیواری

پکیج دیواری

مدل ها و مزایای پکیج بوتان را بهتر بشناسید.

پکیج شوفاژ دیواری بوتان perla pro ۳۲ rasi
پکیج شوفاژ دیواری بوتان parma ۲۴ rsi

پکیج شوفاژ دیواری ‍parma ۲۲ rsi
پکیج شوفاژ دیواری verona ۲۴ rsi
پکیج شوفاژ دیواری perla pro ۲۴ rsi
پکیج شوفاژ دیواریperla pro ۲۸ rsi

تعمیرات پکیج دیواری بوتان

انتخاب متناسب با نیاز :

باید پکیج دیواری که خریداری می کنید متناسب با فضای ساختمان شما باشد . هنگام خرید پکیج دیواری بوتان انتخاب پکیج خود متناسب با متراژهای زیر انتخاب کنید.

زیر بنای ۱۵۰ متر توان پکیج ۲۶ کیلو وات
زیر بنای ۲۴۰ متر تا ۴۰۰ متر توان پکیج ۳۵ کیلو وات
در مناطقی که به دلیل ارتفاع از سطح دریا ، چگالی هوا کم شده می بایست ضریح تصحیح ارتفاع در نظر گرفت. ظرفیت مبنای پکیج ، متناسب با نسبت چگالی هوا در محل به چگالی هوا در سطح دریا ، ظرفیت پکیج تقلیل می یابد.

ملاحظه ی دودکش

در طبقات آخر آپارتمان به دلیل اینکه طول عمودی لوله دودکش ساختمان کمتر از ۳ متر است حتما می بایست پکیج فن دار نصب گردد. اما در طبقات زیرین در صورتی که طول افقی لوله دودکش کم باشد(کمتر از ۱ متر) می توان از پکیج بدون فن استفاده کرد و از صدای فن پکیج به خصوص در زمستان در امان بود . هر چند برای ایمنی از گازهای سمی احتراق بهتر است از پکیج های فن دار بویژه با دودکش دو جداره استفاده شود.

توجه : چنانچه به هر دلیل امکان استفاده از انواع پکیج های فن دار نبود می بایست پکیج مجهز به سنسور حرارتی دودکش باشد. این سنسور با دریافت علایم حرارتی دودکش انسداد و گرفتگی دودکش را آشکار کرده و خاموش می شود.انواع پکیج بوتان و مزایای آن چیست؟

پکیج دیواری بوتان

پکیج دیواری بوتان

توجه به مبدل حرارتی محل :

یکی دیگر از مواردی که برای خرید پکیج باید به ان توجه کرد نوع مبدل حراتی می باشد.

در صورتی که گرمایش ساختمان از کف باشد بهتر است از پکیج های کندانسیک استفاده گردد تا مصرف گاز پکیج کمتر گردد و یا در صورتی که از فن کویل برای گرمایش استفاده می شود بهتر است از پکیج منبع دار استفاده شود تا در زمان استفاده از آب گرم مصرفی ، فن کویل ها باد سرد نزنند.

توجه به آب گرم مصرفی

برای خرید پکیج خود به آب گرم مصرفی توجه کنید چنانچه به آب گرم فراوان نیاز دارید بهتر است از پکیج های مخزن دار یا پکیج با قدرت حرارتی بالاتر از ۳۱ کیلووات استفاده کنید.

پکیج دیواری یا زمینی

چنانچه ظرفیت حرارتی زیادی از پکیج انتظار دارید ( معمولا برای آپارتمان های با بیش از ۳۰۰ متر مربع ) بهتر است از پکیج های زمینی استفاده کنید. در هر صورت اولویت با پکیج های دیواری می باشد چرا که بسیار کم مصرف تر و دارای عمر طولانی تری نسبت به پکیج های زمینی و پکیج های مخزن دار هستند.

مبدل های پکیج دیواری بوتان

امروزه به دلیل املاح زیاد اب در ایران علی الخصوص شهرهایی مانند قم و یزد استفاده از پکیج های دو مبدله خیلی بهتر است. پکیج های تک مبدله پس از چند سال رسوب می گیرند و بازده آنها پایین می آیند.

خدمات پس از فروش

پکیج را از شرکتی خریداری کنید که دارای اعتبار و حسن شهرت بوده و توان خدمات پس از فروش حرفه ای را داشته باشد. همچنین کارخانه سازنده پکیج توان پشتیبانی بلند مدت از قطعات پکیج های تولیدی خود را داشته باشند.

پکیج های خوب دارای گارانتی ۲ تا ۳ سال هستند. بهترین پکیج های خارجی موجود در ایران مربوط به شرکت های ایتالیایی می باشد. مع الوصف امروزه شرکت های داخلی توانمندی قابل قبولی برای ساخت و حتی صادرات پکیج پیدا کرده اند.

خطای نمایی پکیج

پکیج های طراحی شده اند که دارای سیستم عیب یاب اتوماتیک با کد می باشند. حسن این قابلیت در عیب یابی سریع حتی توسط کاربر معمولی می باشد.چنین پکیجی دارای عیب یاب مجهز به سنسورهای کنترل عملکرد است. خطاهای عملکرد را بصورت کدهای مشخص در مانیتور پکیج نمایش می دهد و کاربر یا سرویسکار با مراجعه به دفترچه راهنمایی پکیج متوجه نوع عیب می گردد.

توجه به هد پمپ سیر کولاسیون

هنگام خرید پکیج بایستی به مسیر لوله کشی و افت فشار آن توجه نمود هد پمپ سیرکولاسیون معمولا برای حداکثر ۳۵ الی ۵۰ متر مسیر لوله طراحی شده است. البته با توجه به نوع لوله ی بکار رفته در مدار لوله کشی افت سیستم متفاوت خواهد بود کمترین افت در سیستم لوله کشی را لوله های انعطاف پذیر چند لایه دارند. زبری کم لوله های انعطاف پذیر و بی نیازی از اتصالات مختلف باعث کاهش افت فشار در این سیستم ها می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *